«2nd Lives» Με 16 νέους τρόπους αλλάζει χρήση το μπουκάλι της Coca-Cola.

2nd-Lives-Coca-Cola p0Δύο διαφορετικές καταστάσεις μεταξύ τους οδήγησαν στον σχεδιασμό και την παραγωγή της σειράς «2nd Lies» από την Ogilvy & Masther China.

Η πρώτη έχει να κάνει με την προσπάθεια της Coca-Cola Co να αντιστρέψει τις εις βάρος της αρνητικές κριτικές, που αφορούν την μεγάλη παραγωγή και χρήση πλαστικών φιαλών.

Η δεύτερη κατάσταση έχει να κάνει με την κουλτούρα των Ασιατών, που ενώ δεν έχουν ευαισθητοποιηθεί στο θέμα της ανακύκλωσης και της προστασίας του περιβάλλοντος, παρ’ όλα αυτά επιμένουν να μη πετούν αντικείμενα που δυνάμει μπορεί να ξαναχρησιμοποιήσουν και βρίσκουν πάντα νέους, έξυπνους και πρακτικούς τρόπους για αυτό.
2nd-Lives-Coca-Cola p01
2nd-Lives-Coca-Cola p02
2nd-Lives-Coca-Cola p03
2nd-Lives-Coca-Cola p04
Οι συνήθειες των ανθρώπων και η ανάγκη αλλαγής μιας προβληματικής εταιρικής εικόνας, κάτω από την δημιουργική σκέψη των ανθρώπων της Ogilvy & Mather, οδήγησε στον σχεδιασμό της σειράς «2nd Lives». 16 φοβερά καινοτόμα καπάκια που βιδώνονται στα άδεια πλαστικά μπουκάλια και δημιουργούν νέα χρηστικά αντικείμενα.

Ο Leonardo O'Grady, διευθυντής της Coca-Cola Ασίας, για τις ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ, είπε ότι «τα νέα καπάκια θα φέρουν μικρές στιγμές ευτυχίας στη ζωή των ανθρώπων και θα αξιοποιήσουν της παγκόσμιες προσπάθειες της εταιρείας για την αειφορία».
2nd-Lives-Coca-Cola p05
2nd-Lives-Coca-Cola p06
2nd-Lives-Coca-Cola p07
2nd-Lives-Coca-Cola p08
Η σειρά «2nd Lives» με τα 16 κατακόκκινα καινοτόμα καπάκια, μετατρέπουν τα άδεια μπουκάλια από νεροπίστολα και κουδουνίστρες, μέχρι ξύστρες, πινέλα ή βαράκια γυμναστικής.
 

Η εκστρατεία ξεκίνησε στο Βιετνάμ, όπου 40.000 δωρεάν καπάκια μπουκαλιών θα διανεμηθούν φέτος με τις αγορές σόδας, ενώ σε δεύτερη φάση η καμπάνια θα επεκταθεί στην Ταϊλάνδη και την Ινδονησία. 
      

Πηγή: coca-colacompany.com, plasticsnews.com, marketingworldblog.com

Δημοσίευση: Μίκα Παπαδοπούλου
Θέμα: Άρθρα

 


sxediastiko