Μινιμαλιστική εταιρική ταυτότητα και ξεχωριστή συσκευασία προϊόντος

Koronaki-p01Η στροφή προς την ανάπτυξη των εξαγωγών, αλλά και η ανάγκη καθορισμού μίας νέας και δυναμικής εταιρικής ταυτότητας, οδηγούν πολλούς επιχειρηματίες στην δημιουργική συνεργασία με ειδικούς επιστήμονες.

Η συσκευασία των προϊόντων είναι ζήτημα αισθητικής και λειτουργικότητας, γιαυτό οι υπεύθυνοι Marketing αντιλαμβάνονται πολύ καλά τη δύναμη της συσκευασίας. Οι έρευνες κατέδειξαν ότι σε μεγάλο βαθμό ο καταναλωτής αποφασίζει για την αγορά ενός προϊόντος μπροστά στο ράφι, επομένως αν η συσκευασία είναι μοναδική και ελκυστική τότε μπορεί να πουλήσει από μόνη της το προϊόν.
Koronaki-p02
Koronaki-p03Koronaki-p04
Ο designer και illustratior Θωμάς Κιουρτσής δημιούργησε για την εταιρεία Κορωνάκι μία ξεχωριστή και ιδιαίτερη εταιρική ταυτότητα καθώς επίσης και συσκευασία για το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο που διακινεί η εταιρεία.

Σχολιάζοντας το έργο ο Θωμάς Κιουρτσής αναφέρει ότι: «Ο στόχος μου όταν ανέλαβα το έργο ήταν να σχεδιάσω κάτι διαφορετικό για ένα προϊόν τόσο κλασικό και συνάμα τόσο μοναδικό. Εμπνευσμένο από τη γη, τον ουρανό, την πέτρα, το ξύλο και το νερό, τα βασικά στοιχεία που κάνουν αυτό το προϊόν τόσο μοναδικό, έχω δημιουργήσει μία μινιμαλιστική εταιρική ταυτότητα και μία ειδική συσκευασία ελαιολάδου.»
Koronaki-p06
Koronaki-p07Μελέτη: Εταιρική ταυτότητα και συσκευασία για την εταιρεία Koronaki
Designer: Θωμάς Κιουρτσής
Χώρα: Ελλάδα
Koronaki-p05

Κείμενο: Μίκα Παπαδοπούλου
Θέμα: Άρθρα

Πηγή: thomaskiourtsis.com


sxediastiko