Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!

EPIXEIREIN-ALLA-ELLHNIKA-p01Υπότιτλος: Η άγνωστη ιστορία των κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων.

Σε ένα οικονομικό-πολιτικό πλαίσιο παρόμοιο με το σημερινό, κάποιοι διορατικοί και ικανοί άνθρωποι δεν το έβαλαν κάτω. Έβαλαν στόχους, σήκωσαν τα μανίκια και κατάφεραν να δημιουργήσουν εταιρείες που έγιναν γνωστές σε όλο το κόσμο.

Στο βιβλίο «Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!» γίνεται μια αναδρομή στην ιστορία 41 κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων και παρουσιάζονται εταιρείες που κατάφεραν να διακριθούν σε δύσκολες εποχές και να δημιουργήσουν προϊόντα, που αγαπήθηκαν από Έλληνες και ξένους καταναλωτές.

Η παρουσίαση των επιχειρήσεων είναι συνοπτική, αλλά δίνει στοιχεία που καταδεικνύουν ότι μόνο τυχαία δεν ήταν η επιτυχία τους -ή η αποτυχία- στις περιπτώσεις επιχειρήσεων που δεν τα κατάφεραν.

Μέσα από πλούσιο αρχειακό φωτογραφικό υλικό αλλά και έρευνα που φέρνει στο φως άγνωστες λεπτομέρειες από τη δραστηριότητα των κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων του 19ου και 20ού αιώνα, η ιστορική αυτή αναδρομή θα μας θυμίσει τα παιδικά μας χρόνια και θα ξυπνήσει αναμνήσεις και εικόνες από το παρελθόν.

EPIXEIREIN-ALLA-ELLHNIKA-p03Τότε που αφομοιώναμε σαν σφουγγάρι τις διαφημίσεις, τα σλόγκαν, τα σύμβολα ή τις εμπορικές επωνυμίες. Έκτοτε οι μάρκες αυτές όχι μόνο μας συντροφεύουν σε κάθε μας βήμα, αλλά σε μεγάλο βαθμό καθόρισαν, προσδιόρισαν και ομόρφυναν τη ζωή μας.

Τους επιχειρηματίες που κρύβονται πίσω από αυτές τις μάρκες έρχεται να καταγράψει και να παρουσιάσει η έκδοση αυτή, φωτίζοντας τις άγνωστες πτυχές της ζωής τους αλλά και της επιχειρηματικής τους πορείας.

Ένα ταξίδι στο χρόνο που φανερώνει τη σκληρή δουλειά, τη διορατικότητα, τις έγκαιρες και σωστές αποφάσεις, τα λάθη και τις παραλείψεις των κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων, που σημάδεψαν με τη δραστηριότητά τους το επιχειρηματικό γίγνεσθαι του τόπου μας...

Ο συγγραφέας καταγράφει τις ιστορίες Ελληνικών επιχειρήσεων όπως του Βαράγκη, του ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ, της ΕΒΓΑ, της ΕΨΑ, του ΛΑΛΑΟΥΝΗ, του ΛΟΥΜΙΔΗ, του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ και πολλών άλλων, που η ιστορία τους μόνο παρότρυνση μπορεί να είναι για τους νέους και δυναμικούς ανθρώπους.  

Ετοιμαστείτε για ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο, σε αναμνήσεις και εικόνες που μας κάνουν να χαμογελάμε... αλλά και να θυμόμαστε ότι υπάρχει φως στο τούνελ, αρκεί να ακολουθήσουμε τη σωστή διαδρομή!

EPIXEIREIN-ALLA-ELLHNIKA-p02Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University, στο Οχάιο της Αμερικής.

Έχει συγγράψει τα εξής βιβλία: ''Τουριστικό Μάρκετινγκ'', ''Μάρκετινγκ Εστιατορίου'', ''Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1'', ''Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 2'', ''Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 3'', ''Ποιος Γελάει Τώρα'', ''Παράπονα Πελατών'', ''Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών'', ''Super Flops'', ''Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!'', "Είναι τρελός ο Εφευρέτης", ''Δημόσιες Σχέσεις'', "Μάρκετινγκ Υπηρεσιών'' και Εφαρμογή στον Τουρισμό".
Αποσπάσματα από τα βιβλία του, καθώς και συνεντεύξεις του, έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, όπως: Ανοιχτό ΜΒΑ της εφημερίδας Νέα, Το Κέρδος, Index, Le Chef, Classic Century, Salt & Pepper, Food Service, Τουριστική Αγορά, Σελφ Σέρβις, Επιστημονικό Μάρκετινγκ, Marketing Week, Maxim, Ε της Ελευθεροτυπίας, καθώς και στον ραδιοφωνικό σταθμό 100,3 του ΣΚΑΪ.
Είναι τακτικό μέλος της ΕΕΔΕ (Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων). Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως και σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ στην τουριστική σχολή Le Monde, ενώ έχει διατελέσει επιστημονικός συνεργάτης σε προγράμματα πιστοποίησης του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ).
Ως μέλος του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικής Πιστοποίησης και Κατάρτισης (ΕΚΕΠΙΣ) είναι εισηγητής σε σεμινάρια Μάρκετινγκ, Μάνατζμεντ, Εξυπηρέτησης Πελατών και Πωλήσεων, που απευθύνονται σε ανέργους και στελέχη επιχειρήσεων.
Επίσης, έχει διατελέσει μέλος του Ενιαίου Μητρώου Αξιολογητών (ΕΜΑ) του Υπουργείου Εργασίας, όπου αξιολόγησε εκπαιδευτικά προγράμματα χρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο "Το Σπίτι του Καπετάνιου" στην Πρέβεζα.

Τίτλος: Επιχειρείν αλά ελληΝΙΚΑ!

Υπότιτλος: Η άγνωστη ιστορία των κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων
Συγγραφέας: Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Εκδόσεις: Αθ. Σταμούλη

 

logo-3d-small